Az üzletviteli tanácsadás eredményeként létrejött optimalizált folyamatok alapvetően javítják az ügyfél eredményességét, mivel az elvárt eredményeket, a megbízható módon, a szükséges legkevesebb erőforrás felhasználásával érhetik el.
Minden szervezet életében többször is előfordul olyan helyzet, amikor a mennyiségi növekedés minőségi változásokat követel meg. Az ilyen esetekben a fennmaradás, a fejlődési lehetőségek megmaradása a tét. A működési folyamatok kézbentartása, állandó javítása, illetve újjáalakítása, valamint a folyamatokra alapozott szervezeti és irányítási szerkezetek megteremtése nagyban segítheti a fellépő helyzet hatékony kezelését, valamint negatív kihatásának és kockázatának csökkentését.
Az üzletviteli tanácsadás az ügyfél folyamatainak, tevékenységeinek átvilágítását, megismerését, ezt követő elemzését, valamint átalakítását, optimalizálását jelenti.

Cége bizonyára eredményesen működik. Tapasztalataink ugyanakkor azt mutatják, hogy minden cég profit-hatékonysága az üzletág optimalizálásával és munkaerő-fejlesztéssel tovább növelhető. Továbbá minden szervezet életében többször is előfordul olyan helyzet, amikor a mennyiségi növekedés minőségi változásokat követel meg. Az ilyen esetekben a fennmaradás, a fejlődési lehetőségek megmaradása a tét. A működési folyamatok kézbentartása, állandó javítása, illetve újjáalakítása, valamint a folyamatokra alapozott szervezeti és irányítási szerkezetek megteremtése nagyban segítheti a fellépő helyzet hatékony kezelését, valamint negatív kihatásának és kockázatának csökkentését. Az üzletviteli tanácsadás az ügyfél folyamatainak, tevékenységeinek átvilágítását, megismerését, ezt követő elemzését, valamint átalakítását, optimalizálását jelenti

Ha a vállalkozás ügyvitele, pénzügyei nincsenek rendben, az könnyen a cég működésének végét jelenheti. Ha a menedzsment nem rendelkezik naprakész információkkal a vállalkozás működéséről, likviditási helyzetéről, esetleges egyéb problémáiról, nem tud megalapozott döntéseket hozni, és mire a bajok kiderülnek, addigra késő lehet. Jobb ezért a működési zavarok kialakulását megelőzni.

A problémafelvetésben meghatározott tényezők az alábbi feladatok megvalósításával küszöbölhetők ki.
Adminisztrációs rend kialakítása
  • kötelezettségvállalási és utalványozási szabályzat
  • hivatalos levelezések
  • partnerekkel való kapcsolattartás
  • szerződések nyilvántartása
  • dokumentumkezelési rend
  • Cafeteria szabályzat
  • munkaszerződés írás
  • munkaszerződés módosítás írás
  • értékelési rendszer felállítása
Pénzügyi feladatok megszervezése

Az üzletviteli tanácsadás eredményeként létrejött optimalizált folyamatok alapvetően javítják az ügyfél eredményességét, mivel az elvárt eredményeket, a megbízható módon, a szükséges legkevesebb erőforrás felhasználásával érhetik el. A megújított folyamatoknak köszönhetően javul a versenyképesség, az új informatikai rendszerek bevezetése egyszerűbbé válik, és összhangjuk, konzisztenciájuk is biztosítható

A stratégiának világosnak és átláthatónak kell lennie, és csupán három kérdést kell megválaszolnia:

  1. Hol tartunk most?
  2. Hol szeretnénk tartani adott idő múltán?
  3. Hogyan jutunk odáig?
Tanácsadásunk egyre nagyobb részben irányul a vállalkozások minden tevékenységének IT alapú átszervezésére. Az elmúlt években minden üzleti szervezet számára egyértelművé lett az infokommunikációs alkalmazások kivételes hatékonyságnövelő hatása, és így a KKV szektor számára példa nélküli esélynövekedése. Arra összpontosítunk, hogy innovatív és a gyakorlatban is alkalmazható megoldásokat találjunk, majd ezeket ügyfeleink érdekében meg is valósítsuk.

Elérhetőségek

Cím: 3300 Eger, Koszorú utca 7.

Telefon: (+36) 30 483 1292

Email: info@trimentorteam.hu

Kövessen minket